Onsdag?


Ska ner och tvätta snart. när hon där nere är klar, hade tid 4 egentligen men orkar inte säga till den som var innan, hinner gott ändå.
 
Fikat med Emme idag var gott men på måndag blir det allvar, så verkligen utnyttja träningen den här gången, i sommar ska jag vara fit for fight ¨på stranden. Emme är så skön och prata med, vi tog en fika lite spontant och pratade världsproblem, jag gillart.

Kvällen bjuder annars på Naturplugg, naturplugg naturplugg och sovande. är otroligt trött dessa dagar... skit vädrets fel tror jag..

Fått levnadstecken från Spanien, de verkar ha de skönt! Avundsjukan växer, hehe.

Kommentarer
Postat av: emme

tack för en härlig eftermiddag!! :) <3

vi måste göra om det snart igen!

nu ska vi träna banne mig!!! tjoho! ;)

2009-02-25 @ 19:59:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0