Du kommer med solsken till mig.

solig söndagsmorgon.  Tog precis en promenad, främst för att tänka lite, lyssna på deppig musik & strunta i plugget. det är en solig dag idag, inte ett moln på himlen och alldeless stillt. i vattendragen speglar sig underbara kalmar så är så otroligt fint just idag. det är knappt några människor ute utan mest två och två som går längs muren hand i hand, troligen för att gå och bara njuta, precis som jag. jag får känsla när jag går som man får uppe i fjällen, när det är kallt men solskenet lyser på en, en underbar känsla. När jag går förbi stagg ser jag faktiskt i just det solskenet att byggnaden är lite fin och ståtlig, en av kalmars finaste byggnader när jag tänker efter.
 Borta vid fredriksskans rullar bollarna på planena. ativiteten är på gång och tält sätts upp för avangemang för en av Kalmars vitigaste match i eftermiddag.  Utanför kansliet ringlar sig en liten kö för att få tag på de sista biljetterna. alla människor verkar så glada och de flesta står och lapar i sig de mesta av solen. Alla människor man träffar på gatorna ler med världens strösta leende när man går förbi. Kalmar är en sån trevlig stad. precis allt som stockholm inte har, kalmar är faktiskt bättre på nästan alla sätt.
Vädret lovar 0% nederbörd idag, perfekt. Det är en underbar dag denna 2 november. Perfekt inför Kalmarsmatch som hela kalmar kommer heja fram till vinst.  Det kommer gå bra idag, och en fin avslutning för Viktor i kalmartröjan.



Egentligen ville bara säga att det är en underbar dag idag denna andra november.. Inte alls som på bilden som är tagen i stockholm


Kommentarer
Postat av: Anna

O EN FIN DAG FÖR OSS OXÅ!!!;)

2008-11-03 @ 10:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0